Wednesday, June 11, 2008

πρακτικά...

...της έκτακτης Γ.Σ. των μετόχων της Θερμοσφέρικς Α.Ε. σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης...

παρόντες: το σύνολο των μετόχων αντιπροσωπεύοντες το 100% του μετοχικού κεφαλαίου, και πιο συγκεκριμένα οι εξής:
ο Πρόεδρος: κατέχων το 99% των μετοχών
η μητέρα του: της έχει παραχωρήσει το υπόλοιπο 1% για να πάρει κάποτε σύνταξη από τον Ο.Α.Ε.Ε. (ΤΕΒΕ)

(ακολουθεί απόσπασμα του πρακτικού με τη συζήτηση μεταξύ των μετόχων)

- Μητέρα, τι λες να κάνουμε; Τα πράγματα έχουν αρχίσει να ζορίζουν...
- Κοίταξε παιδί μου, τα πράγματα όπως τα βλέπω εγώ είναι απλά. Κάθεσαι και ασχολείσαι μ' αυτά τα δήθεν ταλαντούχα @^%#& κωλ*παιδα, ενώ η ομάδα έχει πάρει την κάτω βόλτα. Θα πέσουμε αγόρι μου και θα γίνουμε ξεφτίλα. Τι θα πω εγώ στον κύκλο μου στο τέλος της σεζόν, μου λες;
- Έλα ρε μάνα τώρα, μην απαξιώνεις το αναπτυξιακό μου όραμα! Το όνειρό μου πάντοτε ήταν να χτίσω μια ομάδα από το μηδέν...
- Ας μην είχες την περιουσία του μακαρίτη του πατέρα σου και θα σε έβλεπα εγώ που θα ήσουν και τι θα έχτιζες τώρα... Άσε τις βλακείες και άκου προσεκτικά: βρες κανένα θύμα από αυτούς που χρυσοπληρώνουν το workrate (σαν και του λόγου σου), ξεφορτώσου γρήγορα όλο αυτό τον συρφετό που έχεις μαζέψει, και με τα λεφτά αγόρασε 3-4 έτοιμους παίκτες που θα βοηθήσουν να σωθούμε. Και του χρόνου, βλέπουμε...
- Μα μέχρι πριν λίγο καιρό μαζί δεν κάναμε σχέδια για αναβαθμισμένο ιατρικό κέντρο, νέο προπονητή, youth camp κάθε εβδομάδα μήπως μας κάτσει ο νέος Φούσκο;
- Εγώ πάντα αγόρι μου για το καλό σου τα κάνω όλα. Με την κατηφόρα που πήραμε μέχρι και οι λουλουδούδες στα μαγαζιά που πηγαίνεις θα σε κοροϊδεύουν σε λίγο. Άκου και τη μάνα σου μια φόρα...
- ...λες...;

(στο σημείο αυτό η συνέλευση διακόπηκε χωρίς να ληφθούν οριστικές αποφάσεις)

Released on 11.06.2008 03:30

No comments: